کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9451 | مشاهده و دانلود: 764983417 | آخرین بروزرسانی: 1403/08/05 | اعضاء: 319239 | نظرات: 38016
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار نسخه پیش‌ نمایش جدید Windows Server 2025

مایکروسافت آخرین نسخه Windows Server را برای اعضای برنامه Windows Server Insider منتشر کرده است. شماره نسخه جدید 26311 است. توجه داشته باشید که این نسخه و نسخه‌های بعدی Windows Server Insider با برند Windows Server 2025 ارائه می‌شوند.

متأسفانه، تغییراتی که مایکروسافت برای پیش‌ نمایش نسخه 26311 منتشر کرده، دقیقاً مشابه تغییرات ارائه شده در نسخه قبلی با شماره 26304 است. نسخه قبلی ویژگی بزرگی به نام Windows Defender Application Control برای کسب‌ و کارها (WDAC) اضافه کرد که برخی ویژگی‌های امنیتی جدیدی برای Windows Server 2025 فراهم می‌کند.

 

انتشار نسخه پیش‌ نمایش جدید Windows Server 2025

 

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا تغییرات منتشر شده برای پیش‌ نمایش نسخه 26311 Windows Server 2025 آورده شده است:

 

جدیدترین تغییرات

[جدید] کنترل برنامه‌های Windows Defender برای کسب‌ و کارها (WDAC)

کنترل برنامه‌های Windows Defender (WDAC) برای کسب‌ و کارها یک لایه امنیتی نرم‌ افزاری است که سطح حمله را کاهش می‌دهد و فهرستی از نرم‌ افزارهای مجاز برای اجرا را اعمال می‌کند. برای Windows Server 2025، ما یک «سیاست پیش‌ فرض» تعریف‌ شده توسط مایکروسافت ارائه کرده‌ایم که می‌تواند از طریق دستورات PowerShell به سرور اعمال شود. این سیاست توسط پلتفرم پیکربندی امنیتی ما به نام OSconfig پشتیبانی می‌شود.

 

پیش‌ نمایش خط پایه امنیتی Windows Server 2025

از نسخه 26296 به بعد، با خوشحالی اعلام می‌کنیم که پیش‌ نمایش خط پایه امنیتی Windows Server 2025 در دسترس است. شما می‌توانید امنیت را از همان ابتدا با اعمال تنظیمات امنیتی پیشنهادی برای دستگاه یا نقش ماشین مجازی خود فعال کنید. این تنظیمات شامل بیش از 350 پیکربندی امنیتی از پیش تعیین‌ شده Windows است که به شما کمک می‌کند تنظیمات امنیتی دقیق‌تری که توسط مایکروسافت و استانداردهای صنعتی توصیه می‌شود، اعمال و اجرا کنید. محتوای خط پایه امنیتی Windows Server 2025 را بر اساس نقش سرور به سه دسته تقسیم کرده‌ایم:

  1. کنترل‌ کننده دامنه (DC)
  2. سرور عضو
  3. عضو Workgroup

توجه: پیش‌ نمایش خط پایه امنیتی را فقط روی سیستم‌های آزمایشی مشاهده کنید. اگرچه دستور «حذف» وجود دارد، اما همه پیکربندی‌ها قابل بازگشت نیستند. 

 

آغاز Flighting برای Windows Server

اگر در برنامه Server Flighting ثبت‌ نام کرده‌اید، احتمالاً نسخه جدید را به صورت خودکار دریافت خواهید کرد. 

 

اپلیکیشن جدید Feedback Hub برای کاربران دسکتاپ سرور در دسترس است!

این اپلیکیشن باید بطور خودکار به آخرین نسخه بروزرسانی شود، اما اگر این اتفاق نیفتاد، کافی است در تب تنظیمات اپلیکیشن به‌ دنبال بروزرسانی‌ها بگردید.

 

مشکلات شناخته‌ شده

  1. Flighting: برچسب این نسخه ممکن است به اشتباه به Windows 11 اشاره کند، اما هنگامی که آن را انتخاب کنید، بسته‌ای که نصب می‌شود، بروزرسانی Windows Server است. این مشکل در نسخه‌های بعدی برطرف خواهد شد.
  2. WinPE - اسکریپت‌های PowerShell: اعمال مؤلفه اختیاری WinPE-PowerShell باعث نصب صحیح PowerShell در WinPE نمی‌شود. به همین دلیل، دستورات PowerShell شکست خواهند خورد. کاربرانی که به PowerShell در WinPE وابسته هستند، نباید از این نسخه استفاده کنند.
  3. ارتقاها از Windows Server 2019 یا 2022: توصیه نمی‌کنیم از این نسخه برای ارتقاها استفاده کنید، زیرا برخی شکست‌های متناوب در فرآیند ارتقا شناسایی شده است.
  4. آرشیو لاگ‌های رویداد: این نسخه دارای مشکلی است که با استفاده از دستور "wevetutil al" برای آرشیو کردن لاگ‌های رویداد، سرویس Windows Event Log خراب می‌شود و عملیات آرشیو شکست می‌خورد. سرویس باید با اجرای دستور "Start-Service EventLog" از طریق خط فرمان مدیریتی مجدداً راه‌ اندازی شود.
  5. Secure Launch/DRTM: اگر مسیر کد Secure Launch/DRTM فعال است، توصیه نمی‌کنیم این نسخه را نصب کنید.

 

دانلودهای در دسترس

  1. ممکن است دانلود برای برخی کشورها در دسترس نباشد. به "Microsoft suspends new sales in Russia" در Microsoft On the Issues مراجعه کنید.
  2. پیش‌ نمایش Windows Server در کانال پشتیبانی طولانی‌ مدت (LTSC) در قالب ISO در 18 زبان و در قالب VHDX فقط به زبان انگلیسی.
  3. پیش‌ نمایش Windows Server Datacenter Azure Edition در قالب ISO و VHDX، فقط به زبان انگلیسی.
  4. پیش‌ نمایش زبان‌ها و ویژگی‌های اختیاری Microsoft Server

 

کلیدها: این کلیدها فقط برای نسخه‌های پیش‌ نمایش معتبر هستند.

  1. Server Standard: MFY9F-XBN2F-TYFMP-CCV49-RMYVH
  2. Datacenter: 2KNJJ-33Y9H-2GXGX-KMQWH-G6H67
  3. Azure Edition: نیازی به کلید ندارد.

 

نمادها: در سرور عمومی نمادها در دسترس هستند.

 

انقضاء: این نسخه پیش‌ نمایش Windows Server در تاریخ 15 سپتامبر 2025 منقضی می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51331 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/08/04 تعداد مشاهده: 507
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر